385 krolowa kasz

Królowa kasz

Dlaczego warto jeść kaszę jaglaną i czy można ją stosować podczas diety? Czy zawiera krzem lub magnez? A moze ma dużo białka? Na te i na inne pytania odpowiada przygotowana przez nas prezentacja o kaszy jaglanej.

kasza1

Niewielka jak na kaszę ilość błonnika, skrobia oraz inne właściwości sprawiają, że jaglanka jest produktem łatwostrawnym. Może być zatem stosowana w diecie ludzi cierpiących na choroby przewodu pokarmowego. Przeciwdziała nadkwasocie i regeneruje śluzówkę żołądka. Ze względu na właściwości odkwaszające i zawartość
antyoksydantów kasza jaglana oczyszcza organizm zakwaszony nadmiarem mięsa, nabiału i cukru przeciwdziałając chorobom cywilizacyjnym: miażdżycy, reumatyzmowi, nowotworom itp. Można zastosować monodietę jedząc tylko kaszę jaglaną od 3 do 14 dni pamiętając, by nie trwała zbyt długo, że należy się do niej przygotować kilkudniowym postem i że w przypadkach poważniejszych schorzeń kurację należy przeprowadzić pod okiem lekarza lub dietetyka, ewentualnie na specjalnym turnusie oczyszczania organizmu.

kasza2

Kasza jaglana naturalnie nie zawiera glutenu, co sprawia, że może stanowić jeden z podstawowych produktów w menu osób z celiakią lub z nietolerancją glutenu, która to
może być przyczyną wielu schorzeń od obniżonego nastroju i niestrawności do m.in. choroby Hashimoto i zespołu policystycznych jajników.

 

kasza 3

Przepis na paprykę nadziewaną kaszą jaglaną:

kasza5

 

Więcej infromacji znajdziesz w prezentacji Kasza jaglana królową kasz

Warto przeczytać

Zawsze piszemy jasno, prosto i zrozumiale. Tworzymy artykuły DLA Was.