325 historia asi

Historia Asi

historia AsiPrzedstawiamy historię Asi, która zgłosiła się do Kasi Rudnickiej z prośbą o ułożenie indywidualnego programu żywieniowego. Przedstawiamy wywiad z Asią 2 lata po programie – by sprawdzić czy rzeczywiście nasze działania były skuteczne, także w dłuższej perspektywie czasu.

“Szukałam skutecznego i trwałego sposobu na schudnięcie i tak trafiłam na Sztukę Odżywiania. Polecił mi Was znajomy, który już osiągnął swój cel z Waszą pomocą, byłam pewna, że i mi się uda – tak się stało!”

Chcesz opowiedzieć nam swoją historię? Napisz maila na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

1. Co jest Twoim zdaniem najważniejsze w Sztuce Odżywiania?

 Dostępność specjalisty, łatwe do zastosowania rozwiązania, proste i smaczne przepisy na stronie www.


2. Wymień 3 rzeczy, jakie zapamiętałaś dzięki Sztuce Odżywiania.

Nabiał, kawa z mlekiem, czarna herbata – m.in. one zakwaszają organizm.

Ciepłe śniadania i szklanka ciepłej wody po przebudzeniu – by rozgrzewać organizm “od środka”.

Kasza jaglana – smaczna, syta, szybka w przygotowaniu oraz oczywiście jej właściwości.

3. Daj 1 najważniejszą poradę czytelnikom Sztuki Odżywiania.

Stanowczość i konsekwencja wobec siebie samego są bardzo istotne. Nikt nie zmieni Twoich nawyków za Ciebie.

4. Wymień 3 najważniejsze rzeczy, jakie wdrożyłaś w domu dzięki Sztuce Odżywiania.

Wykluczyłam ze swojej diety jogurty, ograniczyłam nabiał – raz na jakiś czas zjadam twaróg lub jogurt naturalny.

Wystrzegam się glutenu – przestałam jeść białe pieczywo, makaron, biały ryż, raz na jakiś czas zjem tosty z razowego chleba lub sama piekę pieczywo z mąki orkiszowej lub kukurydzianej. Kasza jaglana – uwielbiam 🙂 Najbardziej jej wytrawne wersje. Ograniczyłam mięso, jem za to warzywa strączkowe (w różnej postaci) oraz ryby. Codziennie piję ziołowe herbaty.

5. Wymień 2 rzeczy, które porzuciłaś dzięki Sztuce Odżywiania 😉

Fast foody – nie pamiętam już kiedy ostatnio jadłam hamburgera, hot doga czy też chipsy 🙂 I wcale mi ich nie brakuje. Czarna herbata – nie piłam jej od czasu naszej pierwszej konsultacji.

6. Jak byś ulepszyła Sztukę Odżywiania?

Nie widzę takiej potrzeby.

7. Właściwie jak Ci pomogłam? Gdybyś miała to opisać 1 zdaniem?

Twoje proste zalecenie, by prowadzić codziennie dziennik żywieniowy, otworzyło mi oczy na to jak traktuję swój organizm: jak śmietnik. A ja chcę mieć zdrowe ciało i ducha 🙂 

8. Jest tyle serwisów i osób zajmujących się zdrowym odżywianiem. Właściwie dlaczego wybrałaś mnie?

Poszukiwałam osoby, która nie rozpisze mi diety, na której będę głodna, i choć schudnę, to po jakimś czasie wrócę do starych nawyków i zyskam dodatkowe kilogramy (bo mam już takie doświadczenia). Zależało mi na zmianie nawyków żywieniowych, na tym, by pozbyć się tych kiepskich i wdrożyć te dobre. Zrobiłam wywiad wśród znajomych, poszukując sprawdzonego kontaktu. Jest wśród nich osoba, która skorzystała z Twoich usług Kasiu. Przy Twoim wsparciu udało jej się osiągnąć zamierzone cele i jeszcze zyskać kilka bonusów (poprawa cery, większa energia, itp). I to pomogło mi podjąć decyzję. 

Chciałabym też dodać, że mój Partner przyłączył się do mojego planu i robi lepszą pastę z cieciorki z suszonymi pomidorami niż ja 🙂

Asia 🙂

Warto przeczytać

Zawsze piszemy jasno, prosto i zrozumiale. Tworzymy artykuły DLA Was.