Od lat ćwiczenia i wysiłek fizyczny jest uważany za najskuteczniejszy pojazd do jazdy odchudzania. Podczas gdy realny reżim ćwiczeń jest z pewnością ważne, a także zdolne do zwiększenia wydajności i łagodzenia stresu, to jest rzeczywiście dieta, która napędza trwałą utratę wagi.

Jeśli nie jesteś przekonany, oto główne powody, dla których dieta jest ważniejsza niż ćwiczenia, a także kilka kroków, które możesz podjąć, aby z tego skorzystać.

1. Same ćwiczenia nie mogą prowadzić do znacznej utraty wagi

Badania dowiodły, że same ćwiczenia nie mogą prowadzić znaczną utratę wagi, przede wszystkim dlatego, że większość z nas nieświadomie kompensować kalorii, które spalamy będąc bardziej aktywnym fizycznie. Niezależnie od tego, czy jest to w formie nadmiaru podjadania, czy wyboru jedzenia typu “grab-and-go”, Nasze podświadome nawyki żywieniowe mogą z łatwością przeciwdziałać korzyściom płynącym z nawet najbardziej uciążliwego codziennego reżimu ćwiczeń. Same ćwiczenia nie mogą prowadzić do znacznej utraty wagi

Aby temu zaprzeczyć, zobowiązać się do prowadzenia dziennika żywności, który wymienia każdą kalorię, które spożywasz (wraz z spożyciem cukru i tłuszczów nasyconych). To sprawi, że Twoje wybory żywieniowe będą bardzo jasne i wyróżnią wszelkie obszary wymagające natychmiastowej poprawy.

2. Ćwiczenia zwiększają apetyt

Już poruszyliśmy, jak regularne ćwiczenia mogą wyzwalać podświadome nawyki żywieniowe, a to opiera się na badaniach, które sugerują, że wysiłek fizyczny aktywnie zwiększa apetyt i metabolizm. Takie badania potwierdziły, że ci, którzy stosują się do sztywnych reżimów ćwiczeń, również mają tendencję do jednoczesnego zwiększania spożycia kalorii, stopniowo negując wpływ swoich treningów w czasie.

Aby tego uniknąć, ogranicz dietę na początku jazdy odchudzającej w celu optymalizacji wpływu ćwiczeń. Pamiętaj, że uczucie głodu jest nieuniknionym efektem ubocznym utraty wagi i zmiany nawyków żywieniowych, więc miej to na uwadze przez cały czas. Następnie należy tylko rozważyć zwiększenie spożycia kalorii, ponieważ zwiększasz częstotliwość lub intensywność treningów, a także regulujesz przekąski i posiłki w ciągu przeciętnego dnia.

3. Wzrost aktywności fizycznej nie przeciwdziałał rosnącemu poziomowi otyłości

W latach 2001-2009 w USA znacznie wzrósł odsetek osób zaangażowanych w aktywność fizyczną. Nie zapobiegło to wzrostowi otyłości wśród nas dorosłych w tym samym okresie, co jednak potwierdza, że ćwiczenia nie wystarczą, aby zapobiec przyrostowi masy ciała lub wystąpieniu przewlekłych chorób dietetycznych.

Jest to trudne wyzwanie do obejścia, ale można je osiągnąć poprzez przegląd wartości odżywczych każdego posiłku i przekąski, które spożywasz. Pomoże Ci to regulować ilość tłuszczów nasyconych i cukru, które jesz regularnie, poprawiając ogólny stan zdrowia i optymalizując wpływ wszelkich ćwiczeń, które podejmujesz.

Wzrost aktywności fizycznej nie przeciwdziałał rosnącemu poziomowi otyłości4. Jedzenie jest źródłem paliwa, które napędza ćwiczenia

Wiele osób źle rozumie związek, który istnieje między jedzeniem a ćwiczeniami, ale faktem jest, że pierwsze jest podstawowym źródłem paliwa, które napędza drugie. Bez odpowiedniego spożycia kalorii, energii i składników odżywczych w organizmie, niemożliwe jest skuteczne ćwiczenia i osiągnąć utratę wagi, której pragniesz.

Możesz skorzystać z tej dynamiki, zapewniając, że paliwo swoje ciało z odpowiednich pokarmów w celu optymalizacji poziomu energii. Banany i chude białe mięso są doskonałym źródłem naturalnej energii, na przykład, a ich zużycie może pomóc w osiągnięciu celów fitness i schudnąć konsekwentnie.

5. Krótkotrwałe odchudzanie jest również napędzane przez dietę

Do tej pory skupiliśmy się na długofalowych wynikach, ale żyjemy w czasach, w których postęp technologiczny i tempo współczesnego życia sprawiają, że jesteśmy coraz bardziej niecierpliwi. To napędza potrzebę krótkoterminowych wyników zbyt, ale nawet wtedy dieta jest najbardziej wpływowym czynnikiem w jazdy szybkiej utraty wagi.

Krótkotrwałe odchudzanie jest również napędzane przez dietęEksperci szacują, że utrata masy ciała na ogół składa się z 75% diety i 25% ćwiczeń, podczas gdy ten pierwszy ma również klucz do Twoich wysiłków. Analiza ponad 700 badań odchudzających podkreśliła to, ujawniając, że większość ludzi widziała najbardziej oczywiste krótkoterminowe wyniki dzięki inteligentnemu odżywianiu i diecie. Należy to pamiętać podczas utraty wagi, jak początkowo skupić się na zrzucenie nadmiaru kalorii przed rozważeniem podejmowania ćwiczeń sercowo-naczyniowych i tonizujące reżimów.

6. Mechanika odchudzania ogranicza skuteczność ćwiczeń

Na podobnej uwadze, ważne jest również, aby pamiętać, że mechanika odchudzania ograniczają skuteczność ćwiczeń jako samodzielne przedsięwzięcie. Amerykańskie Stowarzyszenie Dietetyczne potwierdza to, podkreślając, że dla osób z nadwagą prawie niemożliwe jest wyprodukowanie wymaganego deficytu energii w wysokości 500 do 1000 kalorii dziennie bez zarządzania i zmniejszania tego, co jedzą.

Jest to podstawowa zasada odchudzania, więc wiedząc to pozwoli Ci zaoszczędzić czas i pomóc szybciej osiągnąć swoje cele. Powinno to pomóc w prowadzeniu cię, jeśli chodzi o ustalanie tych celów w pierwszej kolejności, ponieważ chcesz zmniejszyć spożycie kalorii odpowiedzialnie i w sposób, który zmniejszy wagę zarówno szybko, jak iw czasie.

  • Co zrobić, gdy chodzenie na siłownię nie wchodzi w grę?
  • Nie musisz ograniczać się do treningu tylko na siłowni!

 

Najlepsze cateringi dietetyczne:


Odchudzanie: Sliminator, Idealica, Vanefist Neo, Purefit Keto, Slimberry

Potencja: Longup, Man Pride, PotencialexAqua Disiac

Uroda : Vitaldermax, Hairstim, Vitalhair Max

Zdrowie : Fungafix, Imosteon, Arthrolon, Prostamin